Blogia
jpiqueras

missatges mes d'octubre

missatges  mes d'octubre Hola a tothom!!!!

57 comentarios

jose antonio -

Jo estic en barcelona fins al 22. No tinc cap problema amb dates anteriors

Pilar -

No naveguis tant, no sigui que t'ofeguis. Ara només has de contestar si et va bé o no el dia 21. I algú haurà de buscar lloc, no? I fer el sorteig de l'amic invisible, perquè si sopem, dimarts (?) hem de comprar el regal aquest cap de setmana, no?
Boss, digues alguna cosa al respecte! I el José antonio, ha dit si li va bé la nova data?

Araceli -

Hola nois!!! fa una estona que navego i encara no sé quin dia sopem, no sé vosaltres però jo tinc molta ganaaaaaaaaaaaa (de veure-us).

Araceli -

Joaquim -

Collons..... (amb perdó), la cosa va agafant ritme, ja veig que hi participa l'Araceli i tot. Doncs tinc una millor noticia per a tots vosaltres, fins i tot pot ser que avui o com més tard dilluns hi participi el David Fernández, m'ho ha promès !!!!!

Pilar -

Por fin! La hija pródiga!
Ja pensava que t'hauria de llegir la cartilla
Petons

araceli -

Hola¡¡¡¡ per fi m´he decidit a intentar obrir aquesta pàgina. No he pogut llegir tots els vostres comentaris, però pel que fa al tema sopar em va bé qualsevol dia sempre que ho sàpiga amb prou temps per dir-li al Toni. Us envio milions de petons.

Pilar -

Ep, Jordi! Ens estàs dient avorrits? Deu ser que hem anat perdent facultats amb els anys.

jordi -

Contestaré el darrer email d'en Joaquim: Jo si que llegeixo el weblog. És més vaig ser jo qui va proposar en un principi la data del 17-12-04. Però quan la gent no hi fa aportacions resulta avorrit i fins i tot 'masoca' llegir sempre els mateixos continguts. Per la data del sopar preguntes? Qualsevol. L'important és marcar-la però a aquest pas proposo algun dia del 2015. Una abraçada.

JUANJO -

Vull anar a sopar qualsevol dia.....................
Juanjo

Ara en serio. Qualsevol dia
Quim no estic a la llista del mail......

Pilar -

Em sap greu ser la nota discordant, però el divendres 17 segurament tinc un cap de setmana amb pares de l'escola del Guillem. No està confirmat, però és possible.
No us va bé el 22 o 23 de desembre, que és quan s'acaben les classes? Si no, el 3-12 també puc.
Petons

jose ant. -

Hola QUIM, cap problema, em va bé qualsevol dia, però et recordo que surto a les 21:30 de classe

joaquim -

Hola a tots,

Bé, em sembla que tenim un problema important d'agenda. Què ús sembla si mirem de fer el sopar de Nadal, una vegada haguem acabat les classes, ja que jo tampoc puc el 17.12.04 (marxo a Andorra a esquiar, je je je, es broma eh !!!). La proposta de la Pilar em sembla correcta, el dia 22 o 23 de desembre seria una bona data. El que hauríem de fer és decidir-ho ja, perquè si hem de reservar taula al restaurant com més aviat ho fem millor.

Espero les vostres participacions. Petons i abraçades

jordi -

Així, us aniria bé a tots el dia 17-12-2004? Podríem proposar també el 20N, dia del Paquito i a partir d'ara recordat per la golejada al Madrid però segur que ja teniu l'agenda plena. Així us va bé a tots el 17-12? Ara falta el 'xiringuito'... Joaquim, com sempre t'ha tocat!!

Núria -

Bon dia Juan Carlos. Imagino que avui estaràs content no?? jeje
El resum és molt fàcil: No hi ha manera de trobar un dia per sopar que li vagi be a tothom. De fer un sopar abans de Nadal ja sembla que ni en parlem...i del de Nadal....
I el Jose Antonio que ja parla de desembre de 2005?? Jose Antonio: Se te ha ido la olla....

Juan Carlos -

Vaya. Dejo de mirar la web 1 semana y mira con lo que me encuentro. Por favor, alguien que me haga un resumen rápido de todo lo que se ha escrito.... es imposible leerlo todo.

jose ant -

El 17-12 es refereix al 2004 o al 2005?

Núria -

Hola a tots. Sembla que aquest any celebrarem el Nadal abans que el Caprabo. Per mi el 17-12 seria perfecte.

Jordi -

Us semblarà extrany però conec alguns que ja han fet el sopar de Nadal per poder quadrar les dates. Per avançar feina, us va bé alguns dels següents dies: 26-11,3-12,10-12 o 17-12?

Pilar -

Juanjo, no diguis tacos. Aquests informàtics...
Torno a proposar que intentem quadrar la data del sopar de Nadal. Suggereixo que aquells que teniu sopars d'empresa digueu quan es fan i així poguem estar tots. I a veure si algú contesta, que això està molt mort altra vegada.
Per cert, l'Araceli ha promès visitar el weblog, el que passa és que això ha estat uns dies que no funcionava. Si va connectar-se, no devia poder entrar.

Juan-José Boté -

i quan collons sopem?

Pilar -

Rectifico: el correu del Juanjo no és.com, sinó .net

Pilar -

L'anònim era jo, però hauria jurat que havia posat el meu nom. Pel que fa al correu del Juanjo, Quim, jo te'l vaig enviar, no? En qualsevol cas, és inalbis@inalbis.com. Jo li acabo de passar l'adreça del weblog, perquè no sabia res de sopars ni de weblogs. Jo hauria jurat que ell hi havia participat abans de l'estiu.

jose ant -

Hola Quim jo sóc algú (no anònim) i puc qualsevol data, no tinc problemes.!!!

joaquim -

Hola a tots, no se qui és ANÓNIMO, és molt important que poseu qui sou quan feu un comentari. Per cert, a part de la Núria i anónimo, no ha contestat ningú més. Un altre tema, vaig demanar si algú tenia el correu actualitzat del Juanjo, perquè no puc comunicar amb ell, me'l doneu??? GRÀCIES

Anónimo -

Doncs quin rollo. quin va ser l'últim sopar en que hi érem tots? No el recordo
Potser ja hauríem d'anar pensant en una data pel de Nadal perquè no passi el mateix

núria -

Jo el dia 12 tinc els nens i no puc venir (els tinc en caps de setmana alterns), però no ho dic perque canvieu el dia perque si no sempre li anirà malament a algú i no aconseguireu sopar junts, així que ho passeu molt bé!! Petons

joaquim -

Per cert, ja se que no teniu temps, però anem a culturitzar una mica aquest espai, si teniu un moment, us suggereixo que us llegiu un article econòmic de la revista "EL TEMPS", l'article es diu: "L'espoli fiscal", si el podeu llegir ja em direu que us sembla, ja veureu, ja...

Joaquim -

Espero més respostes, com que volem veure el Jordi, descartem el dia 5 de novembre, ho deixem pel dia 12 de novembre????, em dieu quelcom però????

Petons i abraçades

Pilar -

A i em va bé el dia 5 i el dia 12, però més endavant ja no puc.
Petons

jordi -

a + el = al

jordi -

jordi -

Upppss!!! Jo el divendres dia 5 estaré per les Terres de l'Ebre. Us aniria bé el proper divendres dia 12?
I proposo també un nou tema al fòrum: Que li està passant a el nostre boss amb l'ortogràfia dels correus que envia?

joaquim -

Necessito el correu actiu del Juanjo

Joaquim -

En principi seria pel DIVENDRES 5.11.04

jose ant -

aquest divendres 29 no puc em ve família de mallorca, el següent sense problemes

núria -

Si per proper divendres entenem el dia 29 no puc perque tinc els nens. Si podria el dia 5 de novembre (divendres) Petonets a tots/es

Joaquim -

Veig que això es va normalitzant. Bé, si voleu comencem a mirar per anar sopar el proper DIVENDRES, com ho teniu?

Núria -

Gracias Jose. Este finde estaré en el piso así que me localizarás en el móvil.

Pilar -

Hola a tots!
Havia perdut aquesta adreça. Que bé que hem tornat a comunicar-nos.
Ún altre còlic, Núria? Espero que ara ja estiguis bé.
A veure si quedem per principis de novembre, si no se'ns ajuntarà amb el de Nadal.
Fins aviat?

Per cert, el David també hi és? I l'Araceli deu tenir el correu inoperant encara?

jose -

Hola Núria, te llamaré este fin de semana.

núria -

Hola a tots! M'alegro tenir notícies vostres. He trigat a contestar perquè el dilluns vaig tenir un còlic nefrític. Ja estic bé però prefereixo 10 parts en lloc d'aquest dolor. Molts petons a tots.

jordi -

Tron, no digas tacos!!!!
Llegas como unas 5 horas tarde.... ;-)

juan carlos -

Joder...

jose -

Me alegro, os dejo que moy a clase.

Jordi -

Mi retoño, que ya no lo es tanto (18 meses cumplidos), no para. Acabo los fines de semana destrozado y los lunes empiezo a recuperar fuerzas para el próximo fin de semana. Ahora ya empieza a decir alguna cosilla...
Si tardamos mucho en organizar la próxima cena, él también se apunta.

jose -

Muy bien, este año me hice un master de .NET y ahora estoy con PHP.
Que tal tu retoño?

Jordi -

Espero que si.
Que tal todo? Trabajando?
Como va con .NET?

jose -

Hola jordi em sembla que es van oblidar d'aquesta adreça, però espero que ara la cosa canviï.

Jordi -

Durant l'estiu anava mirant si algú hi feia aportacions i tothom va fer vacances 100%. Ara sembla que la cosa ha canviat!!!

jordi -

Hola de nou.
Això sembla el messenger!!!

jose -

muy interesantes las conversaciones!!!!!
Hombre!!! hola!!! Pi!!!!
a10

juan carlos -

Felicidades con retraso Pilar

juan carlos -

Hola!!!!

juan carlos -

hombre pi!!!!!

Jordi -

Hola a tothom.
Que hi ha algú?

jose ant -

Hola Pilar, jo de tant en tant intento enviar-te algun email, però nothing de nothing. (felicitats)