Blogia
jpiqueras

anirem a fer la paella????

Bones vacances a tothom!!!!!!!!!

8 comentarios

jose antonio -

Que tal les vacances?

jose antonio -

Por mí de acuerdo, cuando querais!!!
Por cierto QUIM te vas a morir de asco!!!!!!!!

Joaquim -

Hola a tots, encara que una mica tard, us comento, és la primera vegada des de que treballo que tinc 2 mesos de vacances, suposo que ho sabré portar bé. Pel que fa al tema paella, una mica complicat, potser millor un sopar, perquè el Juan Carlos, el Jordi, etc... hi puguin venir, què us sembla?, bé ja direu quelcom. Com que és possible que hi hagi gent que no té possibilitat de treballar amb Internet, que us sembla si ens telefonem durant aquesta setmana (del 7 al 12) i quadrem el sopar?

Vinga, fins aviat

Pilar -

Us anava a enviar un missatge perquè avui és lúltim dia de feina i ja no tindré correu fins al setembre. Accepto SMS al 649752509. Tema dinar o sopar, estic lliure fins el 24 de juliol. Ja me'n direu alguna cosa. La Núria em va dir que us fes saber que ella tampoc no té correu i que ja té vacances. Se'n va a l'agost.
Canviant de tema... si faig un balanç de l'any (o dos) que he passat sense vosaltres us diré que estic bé treballant on estic, però que US TROBO A FALTAR! I que m'ho vaig passar molt bé en el sopar, tot i que els dies després tenia "mono". Ara a qui tinc moltes ganes de veure és al juanCarlos, que no va venir.
Bé ja quedarem. Una abraçada, bones vacances i fins aviat!

Jordi -

Quina enveja sana que feu tots!!!
Si esteu de vacances, feu la paella i feu el que és típic... dinar a les 3 de la tarda; amb una mica de sort arribo als postres. Va, tirem la casa per la finestra... i us portaré trufes casolanes!!!
Els mesos de juliol i agost sortiré a les 15h.
I que hi diuen les noies i el boss?
Juank, si cuando quedamos el Bodiroga es del Madrí, PREPARATE!!!!

Bones vacances a tothom!!!!

david -

la web encara no te pagines, per o aquesta será la meva homepage.
Imagino que el jose ens convida a una paella. jo m'apunto a qualsevol cosa, pero: marxo de vacances del 12 al 20 de juliol.
Per cert, jose: si paques tu, anulo les vacances, eh!!!

david -

juancarlos -

yo soy del madríííí y no creo que pueda compartir mesa con tanto culé!!!